Spreekuur VVE bestuur

Beekbergen, 2 mei 2023.

Beste leden van VVE de Valouwe,

Ook ons park, nu als onderdeel van Europarcs, is in beweging. Natuurlijk willen wij blijven genieten van onze mooie verblijfsomgeving. En onze omgeving geven wij samen een gezicht.

Als bestuur van de VVE vinden wij het belangrijk dat wij gemakkelijk en laagdrempelig bereikbaar zijn. Wellicht heeft u een vraag of heeft u zelf een idee dat u aan ons wilt voorleggen. Daarvoor hoeft u natuurlijk niet te wachten tot de eerstvolgende ledenvergadering.

U kunt het bestuur bereiken via de bekende (digitale) kanalen, maar wij willen de bereikbaarheid wat persoonlijker maken. Daarvoor stellen wij als proef “het inloopspreekuur “voor.

Op enkele zaterdagochtenden zijn tussen 10 en 11 uur twee leden van het VVE bestuur aanwezig achter de receptie van Bospark (naast het zwembad) om u te ontvangen en uw vragen of opmerkingen met u te bespreken.

Wij nodigen u via deze weg graag uit voor dit spreekuur.

De volgende data zijn voorlopig vastgesteld: zaterdag 27 mei, zaterdag 24 juni en zaterdag 29 juli.

Van harte tot ziens!

Namens het VVE bestuur,

Paul Pirovano (voorzitter VVE)